mlode talenty

CCC wspiera rozwój młodych talentów

CCC stworzyło program współpracy ze szkołami ponadpodstawowymi – DesignHUB, w ramach którego zaprasza na praktyki do działów Kreacji, Produktu, Marketingu i Visual Merchandisingu. Firma podpisała umowę z trzema szkołami z okolic siedziby głównej Grupy CCC – z Polkowic, Głogowa i Lubina. DesignHUB to projekt, którego celem jest budowa i rozwój młodych, dynamicznych i innowacyjnych kadr w branży modowej poprzez współpracę z sektorem edukacji. To szansa dla ambitnych uczniów i uczennic na zdobycie pierwszego doświadczenia i otwarcie ścieżki kariery w sektorze fashiontech.

Choć odpowiednia edukacja jest ważna, w przygotowaniu do przyszłej pracy istotne jest także zdobycie praktycznego doświadczenia zawodowego. Doskonale rozumie to Grupa CCC, która wychodzi młodym naprzeciw z programem DesignHUB. W ramach projektu, firma nawiązała współpracę z trzema szkołami: Zespołem Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Głogowie w zakresie kształcenia uczniów w zawodzie technik reklamy oraz technik fotografii i multimediów, Zespołem Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach w zakresie kształcenia w zawodzie technik reklamy oraz Zespołem Szkół nr 2 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie w zakresie kształcenia w zawodzie technik grafiki i poligrafii cyfrowej. Dzięki porozumieniu, najzdolniejsi uczniowie i uczennice tych szkół i kierunków w każdym roku szkolnym dostaną szansę na odbycie praktyk w Grupie CCC. 17 października pierwsi praktykanci dołączyli do działów Kreacji, Produktu, Marketingu i Visual Merchandisingu.

mlode talnety

Projektowanie m.in. 3D, zarządzanie i rozwój produktu, branding – to kluczowe i pożądane kompetencje, by tworzyć wartość marek i wysoką jakość wzornictwa. W CCC chcemy wspierać sektor edukacji poprzez dzielenie się wiedzą i kompetencjami, by rozwijać młode talenty, których innowacyjne podejście będzie miało wpływ na przyszłość branży fashion. Dziś rozpoczynamy od współpracy z trzema lokalnymi szkołami technicznymi o profilach zbieżnych z kompetencjami pożądanymi dla kluczowych stanowisk rozwoju produktu i designu. Współpraca z uczelniami wyższymi, uruchomienie platformy wymiany know-how z profesjonalistami i niezależnymi twórcami – to kolejne kroki naszego projektu – powiedział Piotr Kita, Visual & Brand Design Manager, który jest pomysłodawcą i liderem programu DesignHUB.

W ramach DesignHUB Grupa CCC przeprowadzi praktyki zawodowe, warsztaty i wizyty studyjne. Dzięki programowi, młode talenty zainteresowane designem, wzornictwem oraz modą, będą mogły poznać „od kuchni” świat projektowania, marketingu modowego, techniki fotografii, multimediów oraz poligrafii cyfrowej. Wprowadzą ich do niego Mentorzy DesignHUB, którzy wcześniej odbyli cykl szkoleń i warsztatów przygotowujących ich do tej roli.

DesignHUB to obok inicjatywy FashionTech kolejny krok w kierunku realizacji koncepcji „Everything Fashion”, która jest częścią strategii biznesowej Grupy CCC GO.25.

***

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.

Dodaj komentarz