HRownia | 2017-07-05

Komunikacja wewnętrzna kluczem do sukcesu organizacji

Data wydarzenia: 2017-09-19 , Koniec wydarzenia: 2017-09-19, Miejsce: Warszawa
Komunikacja wewnętrzna kluczem do sukcesu organizacji

Dobra organizacja w firmie jest niezwykle istotna. Najważniejszym zadaniem wewnętrznej komunikacji jest zadbanie o to, aby osoby związane w większym lub mniejszym stopniu z organizacją otrzymały właściwe, kompletne i rzetelne informacje w odpowiednim czasie. Odpowiednia strategia komunikacyjna pozwoli zaoszczędzić nieprzyjemnych nieporozumień i wzbudzi większe chęci do pracy wśród zatrudnionych.

Nieprawidłowa komunikacja wewnętrzna prowadzi do frustracji lub stagnacji pracowników.

Już 19-20 września Pro Global Business ma zaszczyt zaprosić Państwa na wyjątkowe spotkanie biznesowe dla wieloletnich praktyków pt. „Komunikacja wewnętrzna kluczem do sukcesu organizacji”.

Wydarzenie ma charakter kameralnych warsztatów net-workingowych,a skierowane jest do działów: HR oraz komunikacji wewnętrznej. Uczestnictwo daje możliwość skonfrontowania swoich działań wspólnie z przedstawicielami różnych gałęzi przemysłu, zainspirowania się przedstawianymi rozwiązaniami, oraz wymienienia się doświadczeniem. Program został stworzony w odpowiedzi na potrzeby rynku oraz naszych dotychczasowych gości. Poruszane business case'y nie były przedstawiane nigdzie wcześniej, a dodatkowo otrzymają je Państwo w formie elektronicznej po spotkaniu. Ze względu na ściśle ograniczoną ilość miejsc zapraszamy do rezerwacji już dzisiaj.

 

W przypadku zainteresowania uczestnictwem lub chęci pobrania programu, prosimy o wiadomość na kontakt@progb.pl

 

 

 

KUP BILET

 

 

Autor:
Autor: HRownia

HRownia

Hrownia

redakcja@hrownia.pl

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Szef w butach ze złej rozmiarówki
2018-09-22
Konkurs "Czytaj z HRownią!"
2018-09-21
Konferencja Rozwiązania HR!
2018-09-21
...
2018-09-17

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!


Wydarzenia Zobacz Więcej

Za 3 dni

2018-09-26

Za 9 dni

2018-10-02

Za 16 dni

2018-10-09