HRownia | 2018-05-07

Poznaj podstawy marketingu internetowego i Google Adwords. Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

Poznaj podstawy marketingu internetowego i Google Adwords. Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

Według tzw. benchmarków i raportów Google, system reklamowy AdWords dociera do 80% globalnych użytkowników internetu. Nie bez powodu to jedno z najczęściej używanych przez przedsiębiorców narzędzi marketingu internetowego. Tajniki działania Google AdWords oraz mechanizmu marketingu internetowego, już w najbliższy czwartek, 10 maja w poznańskim Idea Hub przybliży Marcin Miłowski, konsultant Digital marketingu, szkoleniowiec oraz bloger.

Prognozy Starcom wskazują, że wartość rynku reklamy internetowej w 2018 roku wzrośnie o blisko 10 proc. Niemal 50 proc. polskich internautów jest również e-konsumentami[1]. Użytkownicy wyszukują również opinii nt. produktów czy informacji dotyczących ich dostępności. Wyniki ankiety WebVisible, wskazują, że aż 72 proc. konsumentów woli znajdować informacje o lokalnych sprzedawcach za pośrednictwem wyszukiwarki. Według raportu gs.statcounter.com zaś niemal 95% Polaków używa Google jako głównej przeglądarki. W tej optyce Google AdWords stanowi odpowiednią metodę promowania przedsiębiorstw. Dlaczego? W przeciwieństwie do pozycjonowania, które zapewnia efekty po kilku tygodniach lub miesiącach, reklama Google AdWords działa natychmiast.

Mimo to początki z systemem AdWords bywają trudne dla przedsiębiorców. Wśród najczęstszych błędów popełnianych przez przedsiębiorców korzystających z Google AdWords wymienia się zbyt ogólne słowa kluczowe, złe dopasowanie strony docelowej do słów kluczowych czy nieumiejętna analityka i importowanie konwersji. Na czym one polegają i jak ich unikać? Odpowiedź na to pytanie padnie już w najbliższy czwartek, 10 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 w ramach warsztatów networkingowych poświęconych marketingowi internetowemu oraz Google AdWords. Poprowadzi je Marcin Miłowski, konsultant Digital marketingu, szkoleniowiec oraz bloger. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się również jak odnaleźć się w świecie marketingu online, czym są konwersje i czy zawsze kliknięcia są istotne w prowadzonych kampaniach marketingowych, jakiego typu kampanię możemy przeprowadzić w Google AdWords i czy istnieją kampanie uniwersalne dla każdego biznesu? Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest jednak deklaracja obecności za pośrednictwem strony https://293055-92.evenea.pl bądź drogą mailową na adres garbary@ihub.pl.

[1] „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Influncer marketing trampoliną dla biznesu – bezpłatne warsztaty w łódzkim ...
2018-03-16
Przedsiębiorco, postaw na video marketing – bezpłatne warsztaty w poznański ...
2018-03-02
Przedsiębiorco, wykorzystaj crowdfunding! Bezpłatne warsztaty networkingowe w ...
2018-02-16
Jak sprzedać ekskluzywny produkt? – bezpłatne warsztaty w Idea Hub
2017-11-08

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!


Wydarzenia Zobacz Więcej

Za 14 dni

2018-06-05

Za 28 dni

2018-06-19