Według tzw. benchmarków i raportów Google, system reklamowy AdWords dociera do 80% globalnych użytkowników internetu. Nie bez powodu to jedno z najczęściej używanych przez przedsiębiorców narzędzi marketingu internetowego. Tajniki działania Google AdWords oraz mechanizmu marketingu internetowego, już w najbliższy czwartek, 10 maja w poznańskim Idea Hub przybliży Marcin Miłowski, konsultant Digital marketingu, szkoleniowiec oraz bloger.
Prognozy Starcom wskazują, że wartość rynku reklamy internetowej w 2018 roku wzrośnie o blisko 10 proc. Niemal 50 proc. polskich internautów jest również e-konsumentami[1]. Użytkownicy wyszukują również opinii nt. produktów czy informacji dotyczących ich dostępności. Wyniki ankiety WebVisible, wskazują, że aż 72 proc. konsumentów woli znajdować informacje o lokalnych sprzedawcach za pośrednictwem wyszukiwarki. Według raportu gs.statcounter.com zaś niemal 95% Polaków używa Google jako głównej przeglądarki. W tej optyce Google AdWords stanowi odpowiednią metodę promowania przedsiębiorstw. Dlaczego? W przeciwieństwie do pozycjonowania, które zapewnia efekty po kilku tygodniach lub miesiącach, reklama Google AdWords działa natychmiast.
Mimo to początki z systemem AdWords bywają trudne dla przedsiębiorców. Wśród najczęstszych błędów popełnianych przez przedsiębiorców korzystających z Google AdWords wymienia się zbyt ogólne słowa kluczowe, złe dopasowanie strony docelowej do słów kluczowych czy nieumiejętna analityka i importowanie konwersji. Na czym one polegają i jak ich unikać? Odpowiedź na to pytanie padnie już w najbliższy czwartek, 10 maja o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 w ramach warsztatów networkingowych poświęconych marketingowi internetowemu oraz Google AdWords. Poprowadzi je Marcin Miłowski, konsultant Digital marketingu, szkoleniowiec oraz bloger. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się również jak odnaleźć się w świecie marketingu online, czym są konwersje i czy zawsze kliknięcia są istotne w prowadzonych kampaniach marketingowych, jakiego typu kampanię możemy przeprowadzić w Google AdWords i czy istnieją kampanie uniwersalne dla każdego biznesu? Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wymagana jest jednak deklaracja obecności za pośrednictwem strony https://293055-92.evenea.pl bądź drogą mailową na adres garbary@ihub.pl.
[1] „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”
Praktyki studenckie w świecie IT, czyli jak rekrutować i zatrudniać najlepszych
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Praktyki studenckie w świecie IT, czyli jak rekrutować i zatrudniać najlepszych
Kobiety mówią „dość!” nierównemu traktowaniu w pracy
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Kobiety mówią „dość!” nierównemu traktowaniu w pracy
Nawet sześć na dziesięć wypadków przy pracy jest wynikiem ludzkiego błędu
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Nawet sześć na dziesięć wypadków przy pracy jest wynikiem ludzkiego błędu
Raport ADP Polska: „Zatrudnienie w Nowoczesnej Gospodarce w Q4 2018/FY 2018”
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować