Kto sprawia, że o Łodzi mówi się „miasto kreatywnych”? Jak wygląda prowadzenie w niej biznesu? W jaki sposób łódzkie marki zdobywają klientów z całej Polski? To jedne z wielu tematów, które zostaną poruszone podczas spotkania cyklu #PodwieczorekwŁodzi, czyli spotkania z przedsiębiorcami, których pomysły i produkty stanowią wizytówkę naszego miasta. Już 28 listopada o godz. 18:00 w Smart Office w Sukcesji, o swoim przepisie na sukces opowiedzą właściciele firm: Un’common, POLKADOT oraz KEENO. Spotkanie poprowadzi znana dziennikarka, Małgorzata Błażewicz.
#PodwieczorekwŁodzi to darmowe spotkanie ze znanymi, łódzkimi przedsiębiorcami, którego celem jest integrowanie środowiska kreatywnego, stworzenie platformy umożliwiającej wymianę doświadczeń, a także nawiązywanie nowych kontaktów. Małgorzata Korycka, Hanna Niemierowicz, Aleksandra Woźniak i Adam Jerzykowski opowiedzą o rozwoju własnych działalności, a także o tym, czy miasto sprzyja sektorowi kreatywnemu oraz udzielą odpowiedzi na pytania uczestników.
Un’common, firma założona przez Małgorzatę Korycką, zajmuje się projektowaniem i wytwarzaniem designerskich mebli. Na początku działała jako firma lokalna, obecnie znana jest w całym kraju, a jej produktami chętnie chwalą się celebryci. POLKADOT to łódzka firma zajmująca się grafiką, stworzona przez Aleksandrę Woźniak i Hannę Niemierowicz. Z jej projektów korzystali między innymi: Łukasz Jemioł, Filharmonia Łódzka czy Fundacja na Rzecz Nauki Polskiej. Z kolei KEENO to producent sprzętu sportowego, zajmuje się również organizacją warsztatów, które pokazują jak łączyć ćwiczenia sportowe z fizjoterapią. Jej dyrektor zarządzający, Adam Jerzykowski znany jest z ekstremalnych wyzwań związanych z pływaniem, m.in. przepłynął wpław Zatokę Pucką.
Patronem honorowym wydarzenia #PodwieczorekwŁodzi jest Marszałek Województwa Łódzkiego a medialnym portal Przedsiebiorczosc.lodz.pl
Smart Office to przestrzeń coworkingowa w CH-R Sukcesja, zlokalizowana na poziomie -1, gdzie można skorzystać z darmowego Wi-Fi i sprzętu biurowego. Goście mogą wykorzystywać jej potencjał do rozwijania własnych firm oraz uczestnictwa w otwartych warsztatach. Co miesiąc przedstawiane są w niej marki, które ze względu na swoje działania i kreatywność, zasługują na szczególna uwagę. Od początku listopada w przestrzeni coworkingowej, można oglądać wystawę na temat Łódzkiej Rajtuzy, marki firmy Gabriella. Ekspozycja składa się ze zdjęć z sesji oraz grafik lokalnych rajstop, a także informacji o historii powstania marki.
Zapisy pod linkiem: https://662747-5.evenea.pl/
Praktyki studenckie w świecie IT, czyli jak rekrutować i zatrudniać najlepszych
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Praktyki studenckie w świecie IT, czyli jak rekrutować i zatrudniać najlepszych
Kobiety mówią „dość!” nierównemu traktowaniu w pracy
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Kobiety mówią „dość!” nierównemu traktowaniu w pracy
Nawet sześć na dziesięć wypadków przy pracy jest wynikiem ludzkiego błędu
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Nawet sześć na dziesięć wypadków przy pracy jest wynikiem ludzkiego błędu
Raport ADP Polska: „Zatrudnienie w Nowoczesnej Gospodarce w Q4 2018/FY 2018”
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować