HRownia | 2016-12-20

Kreatywne ogłoszenia

kreatywne oferty pracy

Współczesny rynek pracy coraz częściej jest określany jako rynek pracownika. Rosnąca świadomość i wymagania oraz silne nastawienie na pracę w konkretnym przedsiębiorstwie, stawiają przed pracodawcami niemałe wyzwanie. Ma to swoje odzwierciedlenie w podejmowanych przez firmy działaniach, których celem jest przekonanie najlepszych kandydatów do zasilenia szeregów danej organizacji. W jaki sposób przedsiębiorstwa mogą wyróżnić się ze swoją ofertą pracy na tle licznych konkurentów? 

Jak napisać dobre ogłoszenie o pracę?

Propozycją rozwiązania, które z pewnością pomoże zainteresować potencjalnych pracowników jest kreatywne ogłoszenie. Stanowi ono wyróżnik wśród standardowych ofert rekrutacyjnych dostępnych na rynku. Ciekawy, nieszablonowy sposób rekrutowania, świadczy o innowacyjności, poczuciu humoru oraz pomysłowości organizacji. Kreatywne ogłoszenia o pracę mogą mieć zarówno krótką, jak i dłuższą formę. Zadbaj o wizerunek pracodawcy i postaw na atrakcyjną formę ogłoszeń! 

 

Ważne: Krótkie, kreatywne ogłoszenia o pracę idealnie nadają się do udostępniania w szeroko rozumianych mediach społecznościowych, podczas gdy dłuższe oferty rekrutacyjne świetnie sprawdzą sią na rozmaitych portalach branżowych.

 

Dlaczego warto zdecydować się na kreatywne ogłoszenia o pracę?

 

Efektem stosowania narzędzia, oprócz przyciągania pożądanej uwagi kandydatów, jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Niebanalne rekrutowanie wpływa na pozytywne postrzeganie przedsiębiorstwa przez otoczenie oraz kreuje obraz interesującego i nowoczesnego miejsca pracy. Kreatywne oferty pracy są gwarancją wyróżnienia się na rynku, obfitującym w typowe, tradycyjne ogłoszenia.

 

Co może uatrakcyjnić Twoje ogłoszenie?

  • prowadzenie intrygującej gry słów, adekwatnej do oferowanego stanowiska,

  • stosowanie ciekawej grafiki,

  • umiejętne wykorzystywanie kreatywnego poczucia humoru,

  • hasła, przykuwające uwagę kandydatów.

 

Rekruterze, zadbaj o employer branding i postaw na innowacyjne formy komunikowania się z otoczeniem, które pomogą dotrzeć do najciekawszych osób, poszukujących zatrudnienia.

 

Narzędzie wspomniane w tekście:

 

Autor:
Autor: HRownia

HRownia

Hrownia

redakcja@hrownia.pl

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Wywiad z Martą Maciszewską-Malinowską, specjalistką od programów Working Pa ...
2018-02-16
Czy Polacy w 2018 będą pracować inaczej?
2018-02-15
Chcesz budować zaangażowany zespół? Tego nie rób
2018-02-15
Polscy freelancerzy wśród najmłodszych na świecie
2018-02-14

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!


Wydarzenia Zobacz Więcej

Za 23 dni

2018-03-16

Za 27 dni

2018-03-20

Konferencja HR-Tech Poland 2018

Warszawa, Conference Center at The Tides

Za 33 dni

2018-03-26

Forum Zdrowie Pracownika #BoWartoDbać

DIGITAL KNOWLEDGE VILLAGE, Warszawa

Za 47 dni

2018-04-09