HRownia | 2016-12-20

Kreatywne ogłoszenia

Kreatywne ogłoszenia

Współczesny rynek pracy coraz częściej jest określany jako rynek pracownika. Rosnąca świadomość i wymagania oraz silne nastawienie na pracę w konkretnym przedsiębiorstwie, stawiają przed pracodawcami niemałe wyzwanie. Ma to swoje odzwierciedlenie w podejmowanych przez firmy działaniach, których celem jest przekonanie najlepszych kandydatów do zasilenia szeregów danej organizacji. W jaki sposób przedsiębiorstwa mogą wyróżnić się ze swoją ofertą zatrudnienia na tle licznych konkurentów?

 

Propozycją rozwiązania, które z pewnością pomoże zainteresować potencjalnych pracowników, jest kreatywne ogłoszenie. Stanowi ono wyróżnik wśród standardowych ofert rekrutacyjnych, dostępnych na rynku. Ciekawy, nieszablonowy sposób rekrutowania, świadczy o innowacyjności, poczuciu humoru oraz pomysłowości organizacji. Kreatywne komunikaty, informujące o możliwości podjęcia pracy na konkretnym stanowisku, mogą mieć zarówno krótką, jak i dłuższą formę.

 

Ważne: Krótkie, kreatywne ogłoszenia idealnie nadają się do lokowania w szeroko rozumianych mediach społecznościowych, podczas gdy dłuższe oferty rekrutacyjne świetnie sprawdzą sią na rozmaitych portalach branżowych.

 

Co zyskujesz?

 

Efektem stosowania narzędzia, oprócz przyciągania pożądanej uwagi kandydatów, jest budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Niebanalne rekrutowanie wpływa na pozytywne postrzeganie przedsiębiorstwa przez otoczenie oraz kreuje obraz interesującego i nowoczesnego miejsca pracy. Kreatywne oferty rekrutacyjne są gwarancją wyróżnienia się na rynku, obfitującym w typowe, tradycyjne ogłoszenia.

 

Co może uatrakcyjnić Twoje ogłoszenie?

  • prowadzenie intrygującej gry słów, adekwatnej do oferowanego stanowiska,

  • stosowanie ciekawej grafiki,

  • umiejętne wykorzystywanie kreatywnego poczucia humoru,

  • hasła, przykuwające uwagę kandydatów.

Rekruterze, postaw na innowacyjne formy komunikowania się z otoczeniem, które pomogą dotrzeć do najciekawszych osób, poszukujących zatrudnienia.

Nieprzeciętne ogłoszenie = nieprzeciętny kandydat.

 

Narzędzie wspomniane w tekście:

 

Autor:
Autor: HRownia

HRownia

Hrownia

redakcja@hrownia.pl

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Budowanie kultury współodpowiedzialności
2017-11-21
II Kongres HR
2017-11-21
Jak zarządzać pokoleniami YZ?
2017-11-14
Praca tymczasowa - kiedy się na nią zdecydować?
2017-11-09

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!


Wydarzenia Zobacz Więcej

Innowacje w HR Conference&Expo

Warszawa, Hotel Marriott

Za 4 dni

2017-11-28

Za 12 dni

2017-12-06

Za 18 dni

2017-12-12

II Kongres HR

Katowice

Za 48 dni

2018-01-11