Wyniki raportu Gemius „Rynek e-commerce w Polsce 2018” ujawniły, że aż 56 proc. Polaków, korzysta z usług e-sklepów. W walce o klienta dużą rolę odgrywa konwersja, czyli stosunek zamówień do ilości odwiedzin sklepu internetowego. Czy mamy na nią realny wpływ? Jakie działania podjąć, aby sprzedaż w naszym e-sklepie notowała coraz lepsze wyniki? Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub na te pytania odpowie Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.
Mimo dużej popularności zakupów w Internecie, wciąż wielu z nas kończy je na etapie przeniesienia towaru do koszyka, gdzie zostaje porzucony[1]. E-marketerzy prześcigają się w sposobach podniesienia współczynnika konwersji, stosując m.in. kampanie reklamowe w Internecie oraz działania SEO. Dlaczego jest on tak ważny? Im współczynnik konwersji jest wyższy, tym więcej wizyt na stronie e-sklepu kończy się zakupem. Jakie działania podjąć zatem, aby był on jak najwyższy? Jak walczyć z tzw. „porzucanymi zakupami” w koszyku sklepu internetowego?
Już w najbliższą środę, 19 września o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9 uczestnicy warsztatów dowiedzą się, czym jest optymalizacja konwersji oraz jak przygotować do niej swój biznes. Poznają 5 kroków do polepszenia konwersji na stronie, a także najczęściej popełniane błędy oraz dowiedzą się, jak ich uniknąć. W roli eksperta wystąpi Katarzyna Żurek, specjalista ds. komunikacji i konsultant biznesowy. Współpracowała z firmami takimi jak Lidl, STX Next oraz startupami – Qpony.pl oraz Bee Talents. Ma doświadczenie w tworzeniu marki produktu oraz marki pracodawcy. Zarządzała portfelem produktów w sklepach stacjonarnych oraz internetowych. Obecnie tworzy i optymalizuje strony i sklepy internetowe w agencji marketingu internetowego Neadoo Digital.
Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.
Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagany jest jednak zapis pod adresem garbary@ihub.pl. Liczba miejsc jest ograniczona.
[1] https://nowymarketing.pl/a/18953,michal-habrowski-revhunter-70-zakupow-w-sieci-konczy-sie-fiaskiem-w-postaci-porzuconego-koszyka-ale-mozna-z-tym-walczyc
Praktyki studenckie w świecie IT, czyli jak rekrutować i zatrudniać najlepszych
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Praktyki studenckie w świecie IT, czyli jak rekrutować i zatrudniać najlepszych
Kobiety mówią „dość!” nierównemu traktowaniu w pracy
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Kobiety mówią „dość!” nierównemu traktowaniu w pracy
Nawet sześć na dziesięć wypadków przy pracy jest wynikiem ludzkiego błędu
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Nawet sześć na dziesięć wypadków przy pracy jest wynikiem ludzkiego błędu
Raport ADP Polska: „Zatrudnienie w Nowoczesnej Gospodarce w Q4 2018/FY 2018”
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować