HRownia | 2017-07-04

iMe - benefit szyty na miarę naszych czasów

iMe - benefit szyty na miarę naszych czasów

Z Anią spotykam się w Samym Centrum Wszechświata, w którym pełni funkcję Dyrektora Generalnego i Artystycznego. Miejsce rzeczywiście w pełni zasługuje na to miano.  To zupełnie wyjątkowa przestrzeń umożliwiająca realizację pasji, zdolności, słowem- samego siebie. Pozwala rozwijać się na dziesiątki różnych sposobów dzięki zajęciom tanecznym, aktorskim czy relaksacyjnym.

Klimatyczne miejsce w przedwojennej kamienicy, nietuzinkowy design wnętrz, a przede wszystkim atmosfera pełna dobrej energii i entuzjastycznie nastawieni ludzie sprawiają, że możesz poczuć się tu po prostu wyjątkowo.

Zuzanna: Aniu, z pewnością w tak niebanalnym miejscu pracują równie niebanalni ludzie. To zapewne utrudniało Ci wybór benefitu dla pracowników?

Anna Kurnicka: Zgadza się. SCW to innowacyjne miejsce, które tworzymy we współpracy z profesjonalistami i pasjonatami jednocześnie. Ludzie, którzy pracują w naszym teamie prowadzą swoje autorskie projekty. Dzięki temu nasza oferta może być tak bogata. Są to ludzie z ogromnym apetytem na życie, pełni niespożytych chęci do działania, kreatywni i przedsiębiorczy. Znają doskonale swoją wartość i świetnie orientują się w bieżących trendach. Zdawałam sobie zatem sprawę, że takiej ekipie niełatwo będzie zaproponować benefit szyty na miarę ich potrzeb.

Z: Czy trudno w dzisiejszych czasach mile zaskoczyć pracownika?

A.K.: W dzisiejszych czasach trudno jest kogokolwiek zaskoczyć. Ludzie mają dostęp do szerokiego spektrum produktów i usług. Świat oferuje nam tak wiele udogodnień i rozrywek, że czasem możemy poczuć się nimi przytłoczeni. Zewsząd jesteśmy bombardowani mnogością wrażeń, doznań, kolorów, smaków i zapachów.

Pracodawcy także prześcigają się w ofertach benefitów dla swoich pracowników. Standardem jest już karta umożliwiająca wstęp do większości siłowni, wejściówki do kin czy teatrów, opieka medyczna, karty przedpłacone czy ubezpieczenia.

 Z: Czy udało Ci się znaleźć produkt odpowiadający na potrzeby Twoich pracowników?

 A.K.: Tak. Długo szukałam alternatywy dla istniejących już i (nie bójmy się tego słowa) „oklepanych” benefitów. W trakcie poszukiwań byłam świadoma potrzeb moich pracowników. To ludzie z pasjami, świadomi swoich możliwości, skoncentrowani na pracy i jednocześnie ceniący sobie swój czas wolny. To osoby hołdujące zasadzie „złotego środka”. Ludzie, którzy poszukują równowagi między pracą, w której mają możliwość realizacji swoich pasji oraz czasem wolnym, w którym nadrzędną wartością są rodzina i przyjaciele. iMe było idealną odpowiedzią na te potrzeby!

Z: Przybliż nam proszę na czym polega fenomen iMe?

A.K.: iMe to pierwszy lifestylowy serwis komputerowy. Można powiedzieć, że to zdalna pomoc informatyczna, pogotowie komputerowe, domowy informatyk i całodobowy helpdesk. iMe to jednak coś więcej -  jak zapewnia jego Twórca - przewodnik, asystent i przyjaciel.

Z: Co daje iMe Tobie i Twoim pracownikom?

A.K.: Dając pracownikom dostęp do iMe podarowaliśmy im czas, spokój i satysfakcję. Zyskali cenne chwile, które mogą poświęcić bliskim, podczas gdy iMe naprawia ich sprzęt, aktualizuje system czy usuwa wirusy. Mogą spokojnie korzystać z dobrodziejstw, jakie daje świat nowych technologii, bez obaw, że awaria komputera pokrzyżuje ich plany. Mogą podróżować po Polsce i świecie mając świadomość, że gdziekolwiek się znajdą, konsultanci iMe będą do ich dyspozycji przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Co więcej, nasz team zyskał komfort. W razie potrzeby nie musimy czekać na wizytę informatyka, która dodatkowo mogłaby znacznie nadszarpnąć kieszeń. Specjaliści iMe zawsze służą pomocą, mogą wyręczyć w trudnych przypadkach, bądź krok po kroku poprowadzić do rozwiązania problemu, umożliwiając w przyszłości samodzielne uporanie się z nim. Pomoc informatyczna jako benefit sprawdza się doskonale.

Z: Jak to się stało, że trafiłaś na usługę pierwszej w Polsce lifestylowej pomocy komputerowej?

A.K.: Majówkę spędzaliśmy ze znajomymi w Gruzji. Pewnego wieczoru do naszego pokoju wpadł blady jak ściana Igor z tętnem przekraczającym najprawdopodobniej wszystkie możliwe normy (śmiech). Okazało się, że jego laptop został zainfekowany. Znalezienie informatyka za granicą, który mógłby pomóc w tej sytuacji, wiązało się z długim czasem oczekiwania i niemałym kosztem. Zabranie się za samodzielną naprawę należało do ostatniej rzeczy jaką ktokolwiek chciałby robić na wakacjach. Wówczas Zuza (żona Igora) podsunęła nam pomysł skontaktowania się z iMe! Wystarczyło wejść na stronę, zakupić starter za 19 złotych i wykonać jeden telefon. Podczas gdy Paweł z iMe naprawiał laptop Igora, my mogliśmy z zapartym tchem zwiedzać Aleję Rustaweli nocą.

Z: Czy Twoi pracownicy są zadowoleni z posiadanego benefitu?

A.K.: Pewnie! Otrzymali realną pomoc. Pogotowie komputerowe w ramach benefitu dla pracowników to praktyczne rozwiązanie.

Ostatnio Asi - naszej Project Manager - udało się z pomocą iMe zoptymalizować swój komputer. Natomiast Marek (Beauty Manager) skorzystał  z rad iMe w zakresie wyboru nowego telefonu. Dzięki cennym radom nie pozwolił konsultantowi namówić się na ofertę, która jak się okazało, nie byłaby (wbrew zapewnieniom sprzedawcy) dla niego atrakcyjna.

Myślę, że te przykłady będą się mnożyć. Nie ukrywajmy, że w naszych czasach komputer, laptop czy telefon stanowią nie tylko narzędzie pracy, ale przede wszystkim są przedłużeniem naszego świata, umożliwiają nawiązywanie i utrzymywanie relacji, śledzenie bieżących trendów, robienie zakupów oraz ułatwiają podróżowanie. W tym świetle iMe to benefit szyty na miarę naszych czasów.

Z: Aniu, serdecznie dziękuję za rozmowę.

A.K: Cała przyjemność po mojej stronie.

---

Wyłączam dyktafon i pierwsze co robię po pożegnaniu z Anią to odwiedziny strony www.imeworldwide.com.  Zaglądam tam z czystej ciekawości wiedząc, że w domu czeka mój prywatny laptop, którego ciągle nie mam czasu zaktualizować, by sprawnie i bezpiecznie z niego korzystać na co dzień. Teraz mogę oddać go bez obaw w dobre ręce.

 

Wywiad przeprowadziła Zuzanna

Wywiadu udzieliła Anna Kurnicka. 

 

Anna Kurnicka - Właściciel i Pomysłodawca Samego Centrum Wszechświata. Na co dzień Dyrektor Artystyczny i właściciel Delicious Dance Agency. Tworzy oprawę artystyczną dla największych marek, korporacji oraz gwiazd show business’u. Dyplomowana instruktorka tańca z wieloletnim stażem. Opracowała swój autorski program treningowy dla kobiet FitDance oraz High Heels Dance Style. Ania z sukcesami spełnia się jako choreograf i tancerz we własnej grupie tanecznej oraz w licznych pokazach, reklamach oraz produkcjach telewizyjnych takich jak: Taniec z Gwiazdami, Twoja Twarz Brzmi Znajomo, Idol, Mam Talent, Festiwale w Opolu i Sopocie, Eska Hity na czasie i wiele innych. Tworzyła oprawę artystyczną dla gwiazd sceny polskiej i zagranicznej, współpracując z Gwiazdami takimi jak Garou, Oceana, Kasia Cerekwicka, Natalia Kukulska, czy Doda.

 

 

 

Zdjęcia: Samo Centrum Wszechświata 

 

Artykuł sponsorowany

 

 

Autor:
Autor: HRownia

HRownia

Hrownia

redakcja@hrownia.pl

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Jak mądrze zarządzać talentami, aby pobudzić zaangażowanie a nie bunt praco ...
2017-11-07
Szefie, nie rzucaj na głęboką wodę! Czyli jak zarządzać w obszarze zadań?
2017-05-17
Kluczowe zasady systemów: dawanie i branie
2017-03-31
Rekruterzy powinni być AGILE. Koniec. Kropka.
2017-02-10

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!


Wydarzenia Zobacz Więcej

Konferencja pt. ,,Rekrutacja / Rewolucja 2018”

Warszawa, Mamaison Hotel Le Regina

Za 5 dni

2017-11-23

Innowacje w HR Conference&Expo

Warszawa, Hotel Marriott

Za 10 dni

2017-11-28

Za 18 dni

2017-12-06

Za 24 dni

2017-12-12