HR na deser to pierwsze w Kielcach spotkanie skierowane do pasjonatów i praktyków HR. W luźnej, zachęcającej do wymiany doświadczeń atmosferze, po raz trzeci zaproszeni Prelegenci podzielą się z nami swoją wiedzą oraz przekażą pakiet rekrutacyjnych inspiracji i pomysłów.
Przewodnie hasło najbliższego spotkania to: REKRUTACJA 3.0/4.0, w ramach, którego zastanowimy się wspólnie, w której rekrutacji dzisiaj jesteśmy - 3.0 czy może już 4.0?
12.30 - 13.00 - REJESTRACJA I WPROWADZENIE
13.00 - 13.30 - FRONTEM DO KANDYDATA - Maciek Stęga/Talent Manager w Shoplo
Nie jest tajemnicą, że zespoły naszych firm tworzą przedstawiciele różnych pokoleń. Od rekruterów wymaga to pogodzenia różnych stylów komunikacji i sposobów pracy, aby proces rekrutacji mógł zostać uznany za dopasowany do potrzeb i oczekiwań zarówno kandydata, jak i organizacji. O tym, jak zadbać o przedstawicieli różnych pokoleń w naszych rekrutacjach, ich potrzebach oraz preferencjach opowie Maciek Stęga na co dzień Talent Manager w Shoplo. Popularyzuje ideę przejrzystości warunków wynagrodzenia w ogłoszeniach o pracę. Jeden ze współtwórców PeopleOps Meetup w Warszawie, który skupia osoby zainteresowane wymianą wiedzy i dobrych praktyk z obszaru rekrutacji i EB w branży IT. We współpracy ze Startup Academy prowadzi warsztaty z budowania zespołów w startupach. Uczestnik studiów podyplomowych na AGH: Zarządzanie talentami w branży technologicznej.
13.30 - 14.00 - REKRUTACJA DO POTĘGI TRZECIEJ - Łukasz Jarota/CEO w Studio Wiedzy & Chief EB Strategist w GrowHR
Jak połączyć tradycyjne metody rekrutacji z nowymi technologiami i trendami? Jak automatyzacja oraz wykorzystywanie rozwiązań mobilnych wpływa na jakość i skuteczność procesów rekrutacyjnych? I wreszcie - kto na polskim rynku pracy radzi sobie z tym najlepiej? W ramach częściowo warsztatowego panelu, na te i inne pytania odpowie Łukasz Jarota z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu "Employer Brand Leaders Training". Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.
14.00 - 14.30 - WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO SOCIAL MEDIA - Marlena Baradziej/Specjalista ds. PR w Targach Kielce
Facebook, GoldenLine, LinkedIn, Twitter, Instagram, Snapchat, Pinterest. Kto nigdy nie próbował prowadzenia swoich rekrutacyjnych działań w którymś z tych serwisów niech pierwszy podniesie rękę! O tym, jak przygotować swój profil pracodawcy w mediach społecznościowych, które serwisy wybrać do rekrutacji, jak promować prowadzone działania rekrutacyjne i wreszcie jak mierzyć swoje działania opowie Marlena Baradziej - PR Maker, czyli wiecznie uśmiechnięta Pani od PR, którą, na co dzień można spotkać w Targach Kielce. Oprócz skrobania tekstów i współpracy z mediami ,,ogarnia Internety" - bo wierzy, że social media są fajne i potrzebne! Doświadczenie zbierała pracując przy festiwalach, projektach i kampaniach społecznych, eventach firmowych, czyli wszędzie tam, gdzie głowa pełna pomysłów i ręce gotowe do pracy były potrzebne. #Baradziej woli biegać po polu bitwy z plakietką "organizator", ale jak trzeba to grzecznie znajdziecie ją w drugim rzędzie na różnych wydarzeniach. Nie rozstaje się ze swoim smartphonem, ale nie pogardzi też długopisem i kartką.
14.30 - 15.00 - CZY PRACOWNICY OPOWIADAJĄ O TWOJEJ FIRMIE? - Teresa Bęben/Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu w Agencji Zatrudnienia CRAFTS
Employee Advocacy to nic innego, jak pracownicy, którzy wspierają markę, produkt lub usługi firmy na prywatnych portalach społecznościowych i w ramach działań offline. Dlaczego opinia pracowników ma tak duże znaczenie? Jak aktywizować pracowników według starych i nowych metod oraz narzędzi? Dlaczego pracownik to pierwszy klient firmy? Nie tylko o tych zagadnieniach mówić będzie Teresa Bęben, która od 2014 roku jest związana z firmą CRAFTS, gdzie realizuje projekty rekrutacyjne, marketingowe i wdraża działania w obszarze employer brandingu. W pracy stawia na nieszablonowe pomysły, łączące cele biznesowe z wywoływaniem pozytywnych emocji wśród klientów i kandydatów CRAFTS. Autorka wielu publikacji branżowych o tematyce HR dla GoldenLine, pracuj.pl, HRstandrad.pl czy Gazety Praca. W 2015 roku wyróżniona nagrodą Odkrycie HR 2014 w ogólnopolskim konkursie bohaterowieHR. Absolwentka kursu Employer Branding Leaders Training.
Startujemy 25.05. w restauracji Bohomass Lab (ul. Kapitulna 4) o godz. 13.00. Spotkanie jest bezpłatne, decyduje kolejność zgłoszeń, a liczba miejsc jest ograniczona.
W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z Teresą Bęben: t.beben@apt-crafts.pl, +48 512 609 526.
Praktyki studenckie w świecie IT, czyli jak rekrutować i zatrudniać najlepszych
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Praktyki studenckie w świecie IT, czyli jak rekrutować i zatrudniać najlepszych
Kobiety mówią „dość!” nierównemu traktowaniu w pracy
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Kobiety mówią „dość!” nierównemu traktowaniu w pracy
Nawet sześć na dziesięć wypadków przy pracy jest wynikiem ludzkiego błędu
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować
Nawet sześć na dziesięć wypadków przy pracy jest wynikiem ludzkiego błędu
Raport ADP Polska: „Zatrudnienie w Nowoczesnej Gospodarce w Q4 2018/FY 2018”
Aby ta opcja była dostępna musisz się zalogować