HRownia | 2017-04-28

HR NA DESER - Rekrutacja 3.0/4.0

Data wydarzenia: 2017-05-25 , Koniec wydarzenia: 2017-05-25, Miejsce: Kielce
HR NA DESER - Rekrutacja 3.0/4.0

HR na deser to pierwsze w Kielcach spotkanie skierowane do pasjonatów i praktyków HR. W luźnej, zachęcającej do wymiany doświadczeń atmosferze, po raz trzeci zaproszeni Prelegenci podzielą się z nami swoją wiedzą oraz przekażą pakiet rekrutacyjnych inspiracji i pomysłów. 

Przewodnie hasło najbliższego spotkania to: REKRUTACJA 3.0/4.0, w ramach, którego zastanowimy się wspólnie, w której rekrutacji dzisiaj jesteśmy - 3.0 czy może już 4.0?

12.30 - 13.00 - REJESTRACJA I WPROWADZENIE

13.00 - 13.30 - FRONTEM DO KANDYDATA - Maciek Stęga/Talent Manager w Shoplo 

Nie jest tajemnicą, że zespoły naszych firm tworzą przedstawiciele różnych pokoleń. Od rekruterów wymaga to pogodzenia różnych stylów komunikacji i sposobów pracy, aby proces rekrutacji mógł zostać uznany za dopasowany do potrzeb i oczekiwań zarówno kandydata, jak i organizacji. O tym, jak zadbać o przedstawicieli różnych pokoleń w naszych rekrutacjach, ich potrzebach oraz preferencjach opowie Maciek Stęga na co dzień Talent Manager w Shoplo. Popularyzuje ideę przejrzystości warunków wynagrodzenia w ogłoszeniach o pracę. Jeden ze współtwórców PeopleOps Meetup w Warszawie, który skupia osoby zainteresowane wymianą wiedzy i dobrych praktyk z obszaru rekrutacji i EB w branży IT. We współpracy ze Startup Academy prowadzi warsztaty z budowania zespołów w startupach. Uczestnik studiów podyplomowych na AGH: Zarządzanie talentami w branży technologicznej.

13.30 - 14.00 - REKRUTACJA DO POTĘGI TRZECIEJ - Łukasz Jarota/CEO w Studio Wiedzy & Chief EB Strategist w GrowHR

Jak połączyć tradycyjne metody rekrutacji z nowymi technologiami i trendami? Jak automatyzacja oraz wykorzystywanie rozwiązań mobilnych wpływa na jakość i skuteczność procesów rekrutacyjnych? I wreszcie - kto na polskim rynku pracy radzi sobie z tym najlepiej? W ramach częściowo warsztatowego panelu, na te i inne pytania odpowie Łukasz Jarota z wykształcenia psycholog, absolwent studiów MBA oraz trener i konsultant ds. budowania wizerunku pracodawcy. Od wielu lat merytorycznie zaangażowany w działania wpływające na poprawę kondycji polskiego HR-u w ramach Studio Wiedzy Sp. z o.o. Jest współtwórcą wysoko cenionego wśród HR-owców portalu wiedzy - HRNews.pl. Autor licznych publikacji na temat HR i EB. Producent największych konferencji i seminariów w Polsce, dedykowanych branży HR. Współtwórca GrowHR - agencji realizującej strategie employer brandingowe dla największych firm w Polsce oraz pomysłodawca projektu Brunch EB - spotkań typu think tank dla specjalistów odpowiedzialnych za budowanie marki swojej firmy jako dobrego pracodawcy. Kreator i Dyrektor Programowy projektu "Employer Brand Leaders Training". Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów.

 

 

14.00 - 14.30 - WSZYSTKIE DROGI PROWADZĄ DO SOCIAL MEDIA - Marlena Baradziej/Specjalista ds. PR w Targach Kielce

Facebook, GoldenLine, LinkedIn, Twitter, Instagram, Snapchat, Pinterest. Kto nigdy nie próbował prowadzenia swoich rekrutacyjnych działań w którymś z tych serwisów niech pierwszy podniesie rękę! O tym, jak przygotować swój profil pracodawcy w mediach społecznościowych, które serwisy wybrać do rekrutacji, jak promować prowadzone działania rekrutacyjne i wreszcie jak mierzyć swoje działania opowie Marlena Baradziej - PR Maker, czyli wiecznie uśmiechnięta Pani od PR, którą, na co dzień można spotkać w Targach Kielce. Oprócz skrobania tekstów i współpracy z mediami ,,ogarnia Internety" - bo wierzy, że social media są fajne i potrzebne! Doświadczenie zbierała pracując przy festiwalach, projektach i kampaniach społecznych, eventach firmowych, czyli wszędzie tam, gdzie głowa pełna pomysłów i ręce gotowe do pracy były potrzebne. #Baradziej woli biegać po polu bitwy z plakietką "organizator", ale jak trzeba to grzecznie znajdziecie ją w drugim rzędzie na różnych wydarzeniach. Nie rozstaje się ze swoim smartphonem, ale nie pogardzi też długopisem i kartką.

14.30 - 15.00 - CZY PRACOWNICY OPOWIADAJĄ O TWOJEJ FIRMIE? - Teresa Bęben/Specjalista ds. Rekrutacji i Employer Brandingu w Agencji Zatrudnienia CRAFTS

Employee Advocacy to nic innego, jak pracownicy, którzy wspierają markę, produkt lub usługi firmy na prywatnych portalach społecznościowych i w ramach działań offline. Dlaczego opinia pracowników ma tak duże znaczenie? Jak aktywizować pracowników według starych i nowych metod oraz narzędzi? Dlaczego pracownik to pierwszy klient firmy? Nie tylko o tych zagadnieniach mówić będzie Teresa Bęben, która od 2014 roku jest związana z firmą CRAFTS, gdzie realizuje projekty rekrutacyjne, marketingowe i wdraża działania w obszarze employer brandingu. W pracy stawia na nieszablonowe pomysły, łączące cele biznesowe z wywoływaniem pozytywnych emocji wśród klientów i kandydatów CRAFTS. Autorka wielu publikacji branżowych o tematyce HR dla GoldenLine, pracuj.pl, HRstandrad.pl czy Gazety Praca. W 2015 roku wyróżniona nagrodą Odkrycie HR 2014 w ogólnopolskim konkursie bohaterowieHR. Absolwentka kursu Employer Branding Leaders Training. 


Startujemy 25.05. w restauracji Bohomass Lab (ul. Kapitulna 4)  o godz. 13.00. Spotkanie jest bezpłatne, decyduje kolejność zgłoszeń, a liczba miejsc jest ograniczona.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu z Teresą Bęben: t.beben@apt-crafts.pl, +48 512 609 526. 

Autor:
Autor: HRownia

HRownia

Hrownia

redakcja@hrownia.pl

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Feedback i modele komunikacji
2017-10-10
Biznes Trendy
2017-10-05
HRcamp 2017 - HRowe Rewolucje!
2017-10-04
Nocna konferencja Meetnight
2017-10-02

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!


Wydarzenia Zobacz Więcej

Konferencja pt. ,,Rekrutacja / Rewolucja 2018”

Warszawa, Mamaison Hotel Le Regina

Za 3 dni

2017-11-23

Innowacje w HR Conference&Expo

Warszawa, Hotel Marriott

Za 8 dni

2017-11-28

Za 16 dni

2017-12-06

Za 22 dni

2017-12-12