HRownia | 2017-10-10

Feedback i modele komunikacji

Data wydarzenia: 2018-02-20 , Koniec wydarzenia: 2018-02-20, Miejsce: Warszawa
Feedback i modele komunikacji

Jest mnóstwo pytań na które chcielibyśmy tym spotkaniem odpowiedzieć. Czym jest feedback i do czego służy w teorii każdy wie, ale zastanówmy się jaką rolę feedback odgrywa w organizacji? Czy jest motywatorem czy stoperem dla pracowników? Czym jest konstruktywny feedback, czy można go zdefiniować dla każdego w ten sam sposób? Czy potrafimy informację zwrotną doskonale uporządkować i bazować na niej w codziennej komunikacji? Czy feedback może stymulować rozwój managera? Kim jest „krytyk wewnętrzny” i jak wpływa na zarządzanie sobą w czasie oraz delegowanie zadań?

A gdzie w tym wszystkim jest miejsce na mechanizmy emocjonalne? Jak wykorzystać wiedzę o różnicach pokoleniowych w budowaniu skutecznej informacji zwrotnej?

Naszym zadaniem jest przestawienia alternatywnych możliwości, praktycznych historii, które finalnie przekazują iskrę – w formie inspiracji. Pokażemy i pobudzimy empatię oraz umiejętności dostrzegania różnych perspektyw. Całość wydarzenia zbudowana jest w oparciu o cykl kolba i grywalizację. Dwie metody, dzięki którym model uczenia się przez doświadczenia staje się przyjemniejszy, bardziej interaktywny oraz integruje grupę do wspólnej pracy. Obie techniki rzeczywiście wpływają na kompetencje odbiorcy.

 

„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów” A.Einstein - dlatego eksperymentujmy i szukajmy swoich ulubionych ścieżek wiedzy i możliwości rozwoju.

 

Na konferencji wystąpią:

  1. Kasia Perłowska, która opowie o:  krytyku wewnętrznym: kim jest i jak utrudnia delegowanie zadań, zarządzanie czasem i udzielanie feedbacku?

  2. Bartłomiej Hirsz, który wskaże jak komunikacja i feedback stymulują rozwój managera.

Moja Prelekcja nie będzie polegać na tym, że będę mówić uczestnikom co mają robić jak mają zarządzać swoimi obszarami. Opowiem o tym, co działało w moim przypadku, jakie użyte przeze mnie narzędzia sprawiły, że odniosłem sukces, a jakie były porażką. Pokaże na moich historiach jak uczyć się na błędach wykorzystując elementy komunikacji i feedbacku. Opowiem o reakcjach otoczenia na negatywny feedback oraz jak tym zarządziłem. Każdy otrzyma moją historię miejscami zabawną, ale na pewno pokazującą konsekwencję i determinację w drodze do spełniania oczekiwań oraz osiągania wyznaczonych celów.

  1. Piotr Bogusz, który na piedestale postawi  modele komunikacji i mechanizmy emocjonalne.

W trakcie naszego spotkania podzielę się doświadczeniami zarządzania różnymi zespołami. Pokażę jakie stosowałem mechanizmy zarządzania kampaniami edukacyjnymi. Czy wykorzystałem w czasie ich trwania książkowe opisy modeli komunikacji? Nie sądzę. 

Wiem natomiast, że postawiłem na budowanie zdrowych relacji
i przyniosło to wszystkim stronom wiele dobrego oraz sukcesy rynkowe.

  1. Iza Plona, na sam koniec pokaże  feedback i jego doradców, czyli opowie o źródle informacji zwrotnej.

W swoim wystąpieniu pokażę jak stereotypowe myślenie wpływa na zdolność dawania i przyjmowania feedbacku Spróbuję na podstawie własnego doświadczenia udowodnić, iż korzystanie z naszych wewnętrznych doradców (INTUICJI I EMOCJI), pozwala odrzucić stereotypy i budować autentyczny i skuteczny feedback, a ta umiejętność w sposób bezpośredni wpływa na budowanie naszej własnej marki. Na koniec podzielę się swoją dobrą praktyką w budowaniu KONTAKTU z SOBĄ SAMYM, aby dać uczestnikom spotkania narzędzia, do budowania autentycznej informacji zwrotnej.  Od tego wystąpienia sformułowanie „emocje są złym doradcą” dla uczestników spotkania przejdzie do lamusa.

Zapisz się na wydarzenie już dziś - LINK

Autor:
Autor: HRownia

HRownia

Hrownia

redakcja@hrownia.pl

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Biznes Trendy
2017-10-05
HRcamp 2017 - HRowe Rewolucje!
2017-10-04
Nocna konferencja Meetnight
2017-10-02
Konferencja pt. ,,Rekrutacja / Rewolucja 2018”
2017-09-25

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!


Wydarzenia Zobacz Więcej

Konferencja pt. ,,Rekrutacja / Rewolucja 2018”

Warszawa, Mamaison Hotel Le Regina

Za 3 dni

2017-11-23

Innowacje w HR Conference&Expo

Warszawa, Hotel Marriott

Za 8 dni

2017-11-28

Za 16 dni

2017-12-06

Za 22 dni

2017-12-12