Marcelina Mrugalska | 2016-12-08

Branża HR idzie na zakupy!

Branża HR idzie na zakupy!

Dobry marketing wspiera sprzedaż. Ludzie lubią mieć wybór - wiedzą o tym twórcy i pomysłodawcy najnowszej kampanii HR Tools. Jednocześnie pokazują, że narzędzia HR są dla każdego - nie tylko dla firm, ale także dla osób prywatnych. O tym, kim są klienci sklepu i jakie mają oczekiwania, rozmawiamy z Eweliną Stachowiak, Team Leader HR Tools.

 

Marcelina Mrugalska: Od dwóch lat jesteście na rynku. Przez ten czas dużo się zmieniło, jeśli chodzi o wygląd strony i dostępne funkcje.
Ewelina Stachowiak: Koncepcja sklepu internetowego oferującego narzędzia i usługi HR powstała jakieś 2 lata temu. W sierpniu tego roku zaprezentowaliśmy jego nową odsłonę. Przez ten czas wielokrotnie zastanawialiśmy się nad tym, w jakiej formie “podać” go naszym odbiorcom. Wiele było prób i działań podejmowanych w ramach jego rozwoju. O ten rozwój dbamy nadal, ale mogę chyba śmiało powiedzieć, że dziś jesteśmy w miejscu, w którym chcieliśmy być od samego początku.

M.M.: Czy to pierwsza kampania HR Tools? Postawiliście w niej na zagadkę. Jednocześnie pokazujecie, że każdy ma wybór i może najpierw przetestować produkt. Jak właściwie narodził się pomysł na kampanię “nieważne gdzie jesteś”?
E.S.: Aktualna kampania nie jest pierwszą i na pewno nie ostatnią. :) Od samego początku naszego istnienia akcentujemy fakt, że poprzez przyjętą przez nas formę działalności, jaką jest jest sklep internetowy, dajemy odbiorcom znacznie więcej możliwości. Wchodzisz do sklepu online, dostajesz całą paletę narzędzi HR, które możesz wykorzystać do różnych procesów, dokonujesz zakupu i czekasz na realizację zamówienia. W tym wszystkim stawiamy oczywiście na profesjonalną obsługę - wiemy, jak ważne jest dostarczanie wiedzy i niezbędnych informacji. Nieważne kim jesteś, nieważne co robisz, nieważne gdzie jesteś, z pewnością znajdziesz tu coś dla siebie.
 

M.M.: Czyli głównym celem kampanii jest uświadomienie, że narzędzia HR są dla każdego?
E.S.: Tak, to jest w zasadzie to, o czym przed chwilą wspomniałam. Najważniejszym celem jest zaprezentowanie sklepu w całej jego okazałości i uświadomienie, że każdy może znaleźć tu coś dla siebie. Każdy, komu zależy na skutecznej rekrutacji, profesjonalnym zarządzaniu i rozwoju, także osobistym - i to chciałabym zaznaczyć szczególnie, ponieważ mamy w sklepie świetne narzędzia, które można wykorzystać właśnie w samorozwoju.

 

 

M.M.: Czy żeby stać się klientem HR Tools trzeba mieć duży budżet? Widzę na stronie produkty dla firm, ale również zróżnicowaną ofertę dla klientów indywidualnych.
E.S.:
To zależy od tego, czego tak naprawdę szukamy w sklepie. Ceny zaczynają się już od około 20 zł. Elektroniczne gry symulacyjne, które cieszą się u nas dużą popularnością i są kupowane także przez osoby prywatne, to koszt rzędu 70 zł. Narzędzia psychometryczne kosztują kilkaset złotych. Zgodzisz się zatem, że duży budżet nie jest potrzebny. Dla firm przygotowaliśmy specjalne pakiety rekrutacyjne, narzędzia pozwalające na budowanie zespołów, czy ciekawe rozwiązania grywalizacyjne, których cena może wynosić nawet kilka tysięcy złotych. Tu znów wracamy do początku: każdy może znaleźć tu coś dla siebie, również pod względem budżetu.

 

M.M.: Więc kim jest przeciętny klient HR Tools?
E.S.: To przede wszystkim osoba poszukująca narzędzi wspierających proces rekrutacji i zarządzania. To także osoba, której zależy na rozwoju osobistym i zawodowym.

 

M.M.: Jeszcze jedno pytanie na koniec. Dlaczego warto wybrać sklep HR Tools?

E.S.: Z kilku powodów! Po pierwsze, zakupy w HR Tools pozwalają zaoszczędzić mnóstwo czasu. Na jednej stronie mamy dostęp do wielu różnych narzędzi odpowiadających potrzebom kandydatów, rekruterów czy firm, jak np. gry symulacyjne czy wideorekrutacja. Poza tym, służymy wsparciem każdemu klientowi. Nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wiele pytań, podpowiedzą, które narzędzia okażą się najodpowiedniejsze. Jest to świadoma wiedza - wszystkie narzędzia testujemy zanim wprowadzimy do naszego sklepu.

 

M.M.: Dzięki za rozmowę i powodzenia! :)

 

Autor:
Autor: Marcelina Mrugalska

Marcelina Mrugalska

marcelina.mrugalska@hrownia.pl

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Narzędzia HR - czym są?
2017-10-04
Analiza psychometryczna a proces rekrutacji
2017-07-31
Rekruter kontra cyberprzestępca - jak wyjść cało z tego pojedynku?
2017-07-27
HRownia Patronatem Medialnym Konferencji „Human Resources w dobie cyfrowej tra ...
2017-04-03

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!


Wydarzenia Zobacz Więcej

Konferencja pt. ,,Rekrutacja / Rewolucja 2018”

Warszawa, Mamaison Hotel Le Regina

Za 6 dni

2017-11-23

Innowacje w HR Conference&Expo

Warszawa, Hotel Marriott

Za 11 dni

2017-11-28

Za 19 dni

2017-12-06

Za 25 dni

2017-12-12