HRownia | 2018-02-07

Wypromuj swoją firmę na Instagramie - bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

Wypromuj swoją firmę na Instagramie - bezpłatne warsztaty w łódzkim Idea Hub

Według badań Iconosquare Instagram 2015 Study, aż 70% użytkowników wyszukuje instagramowe profile marek. Połączenie niskich kosztów działań z obecnością grup docelowych, czyni serwis jednym z potężniejszych narzędzi do komunikacji i promocji dla firm. O tym, jak zwiększyć efektywność swojej marki korzystając z Instagrama, już w najbliższy czwartek, 15 lutego o godzinie 19:00 w łódzkim Idea Hub, opowie Gloria Ziencina-Kawula, Community & Marketing Manager w Brand24.

 

Instagram – musisz tu być

To właśnie na Instagramie użytkownicy mediów społecznościowych spędzają najwięcej czasu[1]. Liczący około 800 milionów użytkowników portal, służący do publikowania zdjęć, staje się najbardziej atrakcyjny dla firm z dużym potencjałem do komunikacji fotograficznej, czyli np. tych związanych z projektowaniem i designem. Z kanału lifestyle’owego, służącego do dzielenia się chwilami z życia oraz budowania relacji, przeistoczył się w jedno z najchętniej wykorzystywanych narzędzi promocji w branży e-commerce. Zainteresowanie odbiorców firmowymi profilami na Instagramie skutkuje reakcjami na posty, zakupem produktów czy czynnym udziałem w działaniach zainicjowanych przez markę. To nie tylko świetny kanał komunikacji, ale także dobry punkt wyjścia do budowania relacji z klientami.

 

Wykorzystaj influencera

Instagram oferuje pełen wachlarz możliwości, które wspierane odpowiednią strategią, mogą przynieść zaskakujące efekty pod kątem marketingowym i wizerunkowym. Marki za pomocą portalu coraz częściej korzystają z działań tzw. influencer marketingu, polegającego na docieraniu do odbiorców dzięki influencerom, którzy mają wyraźny wpływ na zachowania innych. Takimi osobami mogą być na przykład blogerzy i vlogerzy, celebryci, a nawet aktywni użytkownicy, którzy dzielą się w Internecie swoją wiedzą. Influencer marketing jest popularny, ponieważ uważa się go za niezwykle efektywne narzędzie. Aż 94% marketerów badanych na zlecenie Adweek, zdefiniowało go jako skuteczne pod kątem marketingowym, a 77% uważa, że zwiększa zaangażowanie społeczności wokół marki. W świetle rosnącego zaufania do instagramerów oraz ich opinii, posiadanie firmowego konta na Instagramie stało się więc atrakcyjną i skuteczną formą promocji.

 

Stwórz silną markę na Instagramie

Już w najbliższy czwartek, 15 lutego o godz. 19:00 w łódzkim Idea Hub, Gloria Ziencina-Kawula, na co dzień Community & Marketing Manager w Brand24, opowie o tym jak wykorzystać Instagram do celów promocyjnych i jak dzięki niemu zbudować społeczność wokół marki. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się m.in. jakimi zasadami kierować się tworząc i dobierając treści publikowane na profilu, jak pisać opisy, korzystać z hashtagów i zachęcić odbiorców do pozostania ze swoją marką na dłużej i jak nie łamać prawa i regulaminu Instagrama.

Zapisy na wydarzenie dostępne są pod adresem https://293055-81.evenea.pl/ oraz drogą mailową – drewnowska@ihub.pl Wstęp na spotkanie jest bezpłatny.

Autor:
Autor: HRownia

HRownia

Hrownia

redakcja@hrownia.pl

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Najbardziej nieprawdopodobne zachcianki programistów, czyli hity z rozmów rekr ...
2018-07-12
 Nietrafiona rekrutacja – co dalej? 
2018-07-12
5 zmian, które pozwolą Ci w pełni cieszyć się… pracą
2018-07-09
Relokacja za pracą – czy to się opłaca?
2018-07-06

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!