HRownia | 2018-02-01

Dlaczego Twoja firma potrzebuje eventów? Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

Dlaczego Twoja firma potrzebuje eventów? Bezpłatne warsztaty networkingowe w poznańskim Idea Hub

Polacy zajmują pierwsze miejsce na świecie wśród blokujących reklamy w sieci – wynika z badań onaudience.com. Tradycyjna reklama traci na popularności, dlatego firmy szukają innych sposobów na dotarcie do klientów. Przykładem takiego działania może być np. event marketing. Już w najbliższą środę, 7 lutego o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, o swoich doświadczeniach z tym rodzajem promocji, opowie Ilona Kozłowska, event manager MiA Catering oraz Centrum Eventowego Barcinek.

Raport 2018 Edelman Trust Barometer nie pozostawia złudzeń – zajmujemy wysokie, piąte miejsce na świecie wśród najbardziej nieufnych narodów. Tradycyjna reklama już nie wystarcza, aby przekonać Polaka do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. Wraz z eskalującą niechęcią do reklam w środkach masowego przekazu, rośnie potrzeba nawiązywania bezpośredniego kontaktu firmy z odbiorcą. Warto zauważyć, że komunikacja pozytywnie wpływa na opinię publiczną i jej stosunek do danej marki. Jednym z narzędzi umożliwiających dialog pomiędzy nadawcą i adresatem jest organizacja eventu.

Obecnie z event marketingu korzysta 53,5% polskich przedsiębiorców, a tendencja ta wzrasta razem z zasięgiem firmy.[1] Wśród zalet organizowania eventów wymienia się m.in.

- przedstawienie firmy w sytuacji mniej formalnej,

- okazję do zaprezentowania działania produktu oraz przedstawienie świata wartości marki,

- zmniejszenie się dystansu pomiędzy marką a klientem.

A stąd już o krok od pozyskania zaufania konsumenta. Dzięki social mediom, fani marek mogą wzajemnie napędzać swój zapał i chęć do wzięcia udziału w wydarzeniu. Firmy mają ogromne pole do popisu. Mogą informować o wydarzeniach za pomocą mediów społecznościowych, regularnie kontaktować się z odbiorcami i generować dodatkowe treści informacyjne, wywołując rosnące zaangażowanie publiczności.  

Narzędzia social media w swojej pracy wykorzystuje na co dzień gość najbliższego spotkania w poznańskim Idea Hub, Ilona Kozłowska, event manager w MiA Catering oraz Centrum Eventowym Barcinek. Na spotkaniu opowie o swoich doświadczeniach z event marketingiem oraz wyjaśni, dlaczego zapotrzebowanie na PR eventowy wśród przedsiębiorców wzrasta.  Uczestnicy dowiedzą się również jak stworzyć plan profesjonalnego eventu oraz gdzie i jak go promować. Spotkanie odbędzie się w środę, 7 lutego o godzinie 18:00 w Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ilość miejsc ograniczona. Zapisy pod linkiem https://293055-80.evenea.pl/ oraz adresem mailowym – garbary@ihub.pl

 

[1] Raport „Nowa rola marketingu” 2016 r. Konferencja ekspercka Marketing Progress.

Inne wpisy autora:

Powiązane Artykuły

Konferencja Rozwiązania HR!
2018-09-21
X edycja konferencji HRcamp
2018-09-14
...
2018-09-13
​​​​​​​Co po maturze? Czyli studia pewniaki, po których znajdzies ...
2018-09-13

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!


Wydarzenia Zobacz Więcej

Za 3 dni

2018-09-26

Za 9 dni

2018-10-02

Za 16 dni

2018-10-09