Lista artykułów

 Nietrafiona rekrutacja – co dalej? 

Realne straty finansowe, opóźnienia w projektach, spadek wydajności i niskie morale w zespole – to tylko część konsekwencji, z jakimi musi zmierzyć się firma po nieudanej rekrutacji. Na jaki...

Relokacja za pracą – czy to się opłaca?

Z raportu Antal wynika, że aż 74 proc. specjalistów i menedżerów rozważyłoby relokacje, pod warunkiem, że otrzyma atrakcyjną ofertę. Kandydatów zachęcają niższe koszty życia, za...

Absencja jako wynik procesów wewnętrznych w organizacji

Zjawisko rosnącej absencji chorobowej w Polsce staje się coraz bardziej zauważalne, a jego skala kilkukrotnie przekracza średnią europejską. Przeciętna długość zwolnienia chorobowego wyniosła w ubieg...

Pułapki zmniejszające produktywność Twojego zespołu

Umiejętne zarządzanie zespołem to nie tylko proste wydawanie rozkazów i ustalanie celów. Zdarzają się utalentowani menadżerowie, którzy mają to po prostu we krwi. Ale dla większośc...

Wyjście ze strefy komfortu to recepta na sukces w biznesie

  Wdrożenie włączającego modelu zarządzania wymaga opuszczenia strefy komfortu i otwartości na nowe rozwiązania. ...

Kariera z planem w dłoni

Gdzie zawodowo widzimy siebie za kilka lat? Jak odpowiedzieć na to pytanie w obecnych realiach, gdy rynek pracy wymaga od nas elastyczności, umiejętności adaptacji i systematycznego rozwoju kompetencji, a b...

Jak przygotować i przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną?

Odpowiedni dobór członków zespołu to kwestia kluczowa dla każdego przedsiębiorstwa. Sposób komunikacji podczas rozmowy z potencjalnym pracownikiem, a także przygotowanie się do niej, za...

Czy warto stosować automatyzację w sprzedaży?

Z tekstu dowiesz się, jakie korzyści płyną z zastosowania procesu automatyzacji w firmie. Pozostaje jedno proste pytanie. Czy możesz sobie pozwolić, by z niej nie korzystać? ...

3 sposoby na narzekających pracowników

Notorycznie narzekający pracownik swoim nastawieniem potrafi „wyssać” energię z całego zespołu i skutecznie psuć atmosferę w firmie. To zagrożenie dla motywacji i chęci do pracy pozostał...

Dlaczego łatwiej znaleźć pracę niż dobrego pracownika?

Dlaczego łatwiej znaleźć pracę niż dobrego pracownika? Pracownicy stają się coraz bardziej odważni i kreatywni w podejmowaniu nowych wyzwań zawod...

Powiązane Artykuły

Słów kilka o Design Thinking
2017-09-20
Analiza psychometryczna a proces rekrutacji
2017-07-31
Wakacje według planu czy na wniosek pracownika. Jak brać urlop?
2017-05-26
Human Resources: Made in China. cz.2
2017-09-07

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA!